Welcome to the Support Center
W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń, korzystamy z systemu do ich rejestracji. Każde zgłoszenie otrzymuje swój unikalny numer dzięki któremu możesz śledzić stan jego realizacji. Twój aktualny adres email jest konieczny do utworzenia zgłoszenia.Zgłoszenia można również tworzyć wysyłając email na adres helpdesk@jdexperts.pl
In order to streamline support requests and better serve you, we utilize a support ticket system. Every support request is assigned a unique ticket number which you can use to track the progress and responses online. For your reference we provide complete archives and history of all your support requests. A valid email address is required to submit a ticket.
You may also create a ticket by sending an email to helpdesk@jdexperts.pl
Utwórz nowe zgłoszenie
Proszę podać jak najwięcej szczegółów problemu - pomoże to nam szybciej go rozwiązać. Jeśli chcecie Państwo dodać coś do istniejącego zgłoszenia, prosimy o zalogowanie się.
Sprawdź stan zgłoszenia
Udostępniamy historię wszystkich Państwa zgłoszeń wraz z naszymi odpowiedziami.
Nie zapomnij przejrzeć Często zadawane pytania (FAQ) przed otwarciem nowego zgłoszenia.